Reclama Apple Watch s-a multiplicat de 8 ori

Vă spuneam în urmă cu câteva zile că americanii au fost întrebați ce părere au despre ceasul inteligent al celor de la Apple. Dacă nu ați văzut, vă invit pe link-ul de mai sus. Dar ce au făcut cei de la Apple? Ei încearcă să mai vândă câteva bucăți din vechiul model înainte de lansarea celui noi, de asta reclama Apple Watch este destul de agresivă.

S-au făcut nu mai puțin de 8 spoturi publicitare pentru Apple Watch la aproape un an de la lansarea acestuia și la scurt timp înainte de prezentarea celui de-al doilea model. În aceste videoclipuri apar diferite persoane foarte cunoscute din diverse domenii care folosesc funcțiile ceasului inteligent de la Apple astfel încât, de exemplu, să își îmbunătățească performanțele sportive, să își monitorizeze evoluția pe acest plan și chiar să compare datele astfel adunate cu alte persoane apropiate.

Fiecare dintre cele 8 producții video are o temă diferită, după cum urmează:

  1. Reclama cu ploaia
  2. Reclama surpriză
  3. Clipul care demonstrează ușurința cu care poți schimba cureaua ceasului
  4. Aici este exemplificată funcția de găsire a telefonului
  5. Al 5-lea videoclip
  6. Întrecere
  7. Urcuș
  8. Golf

Eu nu am avut răbdare să le privesc în întregime pentru că nu sunt fan Apple și mai ales că acestea se adresează vechiului model când eu sunt (doar un pic) curios de cel nou.

Tu ce crezi, este sau nu agresivă reclama Apple Watch?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *