fbpx

Share mai mult, like mai puțin

Un studiu făcut de Rival IQ a arătat că dintre toate metodele de interacțiune cu postările (like, share, comment) doar share-urile au crescut în 2015. Să analizăm puțin rezultatele acestui studiu!

Au fost analizate 9 000 de brand-uri de pe Facebook și cele 11.5 miliarde de interacțiuni în care au fost implicate. Astfel s-a observat o schimbare semnificativă a modului în care oamenii folosesc rețeaua de socializare. Rata de share a crescut pe toate paginile studiate, mai ales în lunile aprilie și martie, apoi a rămas constantă în restul anului. Comentariile și like-urile, însă, au avut o ușoară scădere față de anul 2014.

Două posibile cauze pentru această schimbare sunt: posibile schimbări din partea Facebook pentru a elimina aprecierile false și, mai degrabă, dorința utilizatorilor rețelei de a fi cât mai vizibili online prin distribuirea de conținut interesant.

Deși a crescut, numărul total de distribuiri abia a ajuns să fie de 7 ori mai mic decât numărul de like-uri. Concluzia studiului a fost că modul în care oamenii interacționează cu rețelele de socializare este într-o continuă schimbare!

Cum stau eu cu share-urile

În acest an eu am observat o ușoară creștere a interacțiunilor pe care voi le aveți cu postările mele, în special like și comment. Însă, ca să ne aliniem cu trend-urile de la nivel global, vă sugerez să vizitați pagina de Facebook Gadget4u și să distribuiți toate articolele de acolo care vă par interesante! Sunt curios câți dintre voi veți face asta! 😀

3 comments

  1. OS X va fi redenumit MacOS - Gadget4U

    […] Dacă tot ai ajuns până aici, ar fi păcat să nu dai un share! Arată-le și prietenilor tăi că ești #lacurent cu […]

  2. Telefoane care mi-au atras atenția (7) - Gadget4U

    […] la întrebare cu ajutorul lui Google. Printre altele, am aflat și că oamenii au început să distribuie mai multe postări pe Facebook, ceea ce vă invit și pe voi să faceți cu acest articol! […]

  3. Păcălit de like-uri | TSBogdan

    […] apreciere sau ce sentimente au în legătură cu cel mai important buton de pe rețeaua lui Mark (după cantitatea în care acesta este folosit), ci faptul că nu ăsta era subiectul principal din respectivele […]

Comments are closed.