HMD (Nokia) are un nou șef de marketing – Stephen Taylor

Are 30 de ani de experiență în marketing în companii precum PayPal și Samsung, iar acum se alătură companiei HMD Global, deținătoarea brandului Nokia, ca Chief Marketing Officer – este vorba de Stephen Taylor.

A fost responsabil de restructurarea capacităților de marketing digital la PayPal și s-a ocupat de CRM, social media și e-commerce direct-to-consumer la Samsung, asta după ce a contribuit și la Gillette și Procter & Gamble. Acum el va avea în mâini strategia de marketing pentru întreg portofoliul de telefoane Nokia, la scurt timp după lansarea noului Nokia 8.3 5G, dar și a altor modele.

Stephen Taylor se declară „onorat și entuziasmat de a face parte din echipa HMD Global”, considerându-se norocos de a fi „înconjurat de o echipă atât de implicată și pasionată, ce a demonstrat colaborarea eficientă în fața provocărilor”.

Florian Seiche, CEO-ul HMD Global, l-a primit pe Stephen cu mesajele de rigoare, vorbind și despre viziunea companiei: „Continuăm să ne concentrăm pe strategii de marketing digital și este esențial să atragem și să reținem oameni talentați, care au o viziune pentru viitorul business-ului nostru. Consider că experiența vastă, aptitudinile în materie de leadership și abordarea colaborativă ale lui Stephen vor contribui la crearea unor campanii puternice, dar și la dezvoltarea comunității noastre social media și a impactului pe care îl avem pe acest canal.

La baza telefoanelor Nokia se află design-ul de calitate și încrederea în respectarea promisiunii noastre cu privire la securitate, prin care oferim actualizări regulate pentru întreg portofoliul de smartphone-uri. Este așadar esențial ca noii colegi din cadrul HMD Global să împărtășească aceeași ambiție comună, de a oferi experiențe care se îmbunătățesc constant. Sunt nerăbdător să continuăm această misiune cu ajutorul lui Stephen.”.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *