Cum alegi domeniul și numele domeniului pentru website-ul afacerii tale?

Posted by

După cum prea bine știi, domeniul de internet, domeniul web, este adresa virtuală a paginii tale pe care o pui la dispoziția utilizatorilor. Aceștia o pot accesa de pe orice dispozitiv conectat la internet. Dacă te numeri printre persoanele care s-au decis deja la un domeniu pentru afacerea lor în mediul online, să știi că mai ai încă un pas mare de făcut și anume să verifici dacă domeniul pe care tu ți-l dorești este disponibil. Dacă o altă persoană l-a înregistrat deja, atunci haide să vedem împreună ce rămâne de făcut.

Eu îți recomand să optezi pentru un domeniu propriu, ci nu pentru unul deja existent. În acest sens, clienții îți vor aprecia mai mult site-ul și totodată vor avea mai mare încredere în ceea ce vinzi/oferi.

Lista celor mai folosite extensii pentru alegerea domeniului web

Cu mare parte dintre extensiile pe care ți le voi expune imediat ai intrat și tu extrem de des în contact. Vorbim de .ro, .com, .eu, org, .net sau .info. Având în vedere că sunt cele mai des folosite, e de la sine înțeles că denumirile domeniilor din această sferă s-au cam epuizat, așa că ar trebui să investești într-un domeniu propriu. Îți recomand acest lucru pentru ca numele domeniului tău să capete o mai mare autoritate pe viitor.

De exemplu, de curând apărute pe internet sunt domeniile .shop și .agency. Primul exemplu este utilizat de magazinele noi în mediul online, iar al doilea exemplu este folosit în special de agenții și instituții. Există și alte domenii de internet, pe care le poți afla dacă accesezi pagina celor de la Net Solution la adresa www.net-solution.ro.

Aspecte pe care să le ai în vedere atunci când alegi numele domeniului

În primul rând, numele domeniului tău trebuie să fie ușor de reținut. Bineînțeles, în funcție de tipul domeniului de internet pe care alegi să îți expui domeniul, după cum ți-am spus și anterior, ai șanse fie mai mici, fie mai mari ca cineva să se fi gândit la aceeași denumire ca tine sau nu.

Alege un domeniu propriu, personalizat dacă pot spune așa, și denumește-l cu numele firmei tale. În acest fel, brand-ul va ajunge în mod direct în atenția celor interesați, ajutându-te totodată să îți extinzi și afacerea.

Cu sugestii de nume de domenii relevante, dar și cu alte servicii din aceeasi sferă te pot ajuta experții Net Solution pe www.net-solution.ro.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *