Munca dură cere o Honda CR-V Hybrid

Ultima probă, în cazul meu, pentru SuperBlogul din această toamnă este una propusă de Honda RomaniaAceasta întreabă cum poate noul CR-V Hybrid să facă viața cuiva mai ușoară. Partea bună e că nici nu trebuie să îmi imaginez, pentru că știu deja răspunsul. Iar, într-o notă nouă, în acest articol nici măcar nu voi scrie despre mine, ci despre un prieten (vezi articolele anterioare) care chiar ar trece această mașină prin multe încercări.

logo Honda

Dar să începem cu începutul. E dimineață la casa de lucru, atât de dimineață încât soarele încă nu a răsărit. Temperatura arătată de termometru este în jurul înghețului; cea resimțită, ceva mai mică. A. s-a trezit, a făcut câteva serii de exerciții fizice, apoi s-a pregătit pentru următoarea zi de muncă. Cu cele necesare în ghiozdan, străbate lungul drum de la locuința de serviciu până la poarta fermei; accesul auto este restricționat în interior. De aici, în mod normal, ar lua microbuzul companiei până la punctul de lucru. Asta înseamnă un orar fix și, aș zice eu, unele inconveniente. Însă, dacă ar avea o Honda CR-V Hybrid, ar putea să doarmă un pic mai mult sau să citească câteva pagini din lecturile lui preferate, asta după exercițiile fizice.

Pe lângă posibilitatea de a își regla temperatura în habitaclu după bunul plac, A. ar avea un avantaj mult mai mare: acela de a simți mai puțin din gropile, denivelările, noroaiele și pietrișul care alcătuiesc drumul de acces de la și către șoseaua principală, de aceea lui i-ar fi mult mai util un SUV precum CR-V decât, să zicem, o berlină. Însă, dacă până aici el va folosi o bună parte din cei 184 de cai putere, pentru restul drumului care străbate orașul (ce-i drept, ondulat în ceea ce privește carosabilul) va avea nevoie de economia și recuperarea de energie pe care o pot face cele două motoare electrice. Cu alte cuvinte, pentru a parcurge întreg drumul de acasă până la serviciu, are nevoie de tot ceea ce îi poate oferi tehnologia Honda Hybrid.

Ce urmează după o zi de muncă obositoare? O sesiune de cumpărături, în mare parte alimentare, care să țină pentru mai multe zile, mai ales că locuința de serviciu este, după cum scriam mai sus, destul de izolată de „restul lumii”. Nu aici va folosi cei aproape 500 de litri ai portbagajului, ci mai degrabă la ocazii mai festive, când toți ceilalți îl vom convinge pe el să aducă grătarul și alte acareturi.CR-V Hybrid

Nu în ultimul rând (și am s-o zic pe șleau, chiar dacă se poate interpreta și în unele feluri, poate, nedorite), un SUV e perfect pentru un om care începe să crească în proporții. De înălțime s-a ocupat materialul genetic primit de la părinți, iar de lățime s-a ocupat singur. 🙂 Alte glume pe seama lui le păstrez pentru altă dată pentru că A. este un om de toată încrederea și mi-am dorit, cumva, ca acest articol să fie un elogiu la adresa lui.

Acum nu se știe care dintre noi va avea primul mașină: eu, care vreau doar să-mi împlinesc un vis din copilărie și dau destul de des peste diverse obstacole, sau A., care chiar are nevoie și deja a început să îngrașe pușculița pentru asta. Și, ca să fiu sincer până la capăt (așa cum mă știi), nici nu știu dacă, până la urmă, va fi o Honda CR-V Hybrid. Din punct de vedere al designului exterior pe mine nu a reușit să mă impresioneze niciodată (spre deosebire de Honda Civic Type R, uneori visam mai mult la mașina asta decât majoritatea împătimiților auto la un Golf IV). Și totuși, gândul la modurile descrise mai sus în care ar putea face viața cuiva mai ușoară mă face deseori să tresar…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *