fbpx

Anul 2019 s-a încheiat cu o creștere economică considerabilă pentru compania Allview

Visual Fan, compania de renume, deținătoare a brandului Allview, anunță o creștere considerabilă a cifrei de afaceri cu 11% în anul 2019, comparativ cu anul precedent când s-a atins valoarea de 76 de milioane lei, timp în care vânzările de pe piețele externe au crescut cu 58%.

Din punct de vedere financiar, compania a avut o nouă strategie de dezvoltare în anul 2019, rezultatele fiind foarte satisfăcătoare. Strategia a fost aplicată tuturor categoriilor de produse, aflate sub denumirea „Smarters”. Allview și-a luat angajamentul de a oferi tehnologii avansate încorporate în design-uri de ultimă generație, care inovează la prețuri foarte accesibile.

Rezultatele financiare pozitive ale Allview reprezintă efectul implementării cu succes a noii strategii de dezvoltare. În continuă schimbare globală, atât la nivel economic cât și social, am acționat hotărât pentru a îmbunătăți performanțele liniilor de produse, prin noi oferte și reformulări de produse, ce au avut la bază adaptarea la prioritățile și preferințele actuale ale consumatorilor. Rezultatele obținute mă bucură și îmi dau încredere că vom avea un viitor de succes.” a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview

2019 a fost un an important în extinderea portofoliului de produse „Smarters, alături de noile generații de smartphone-uri, Smart Tv-uri cu sisteme de operare Android TV și Google Assistant, tabletele cu diagonale mari dar și notebook-uri cu procesoare Qualcomm cu sisteme de operare Windows.

Compania a reușit ca prin parteneriatul cu Google să fie primul brand european licențiat pentru comercializarea televizoarelor cu Android TV. În 2020, Allview își propune să devină lider de piață pe segmentul Smart TV-urilor cu Android TV și Google Assistant. Pentru a-și atinge obiectivele, compania a mai deschis o linie de asamblare în Brașov, destinată exclusiv gamei de produse cu diagonale cuprinse între 32 – 65, cu rezoluții 4K, Dolby Audio și tehnologia VA Display-ul asigură totodată și un contrast de până la 400% .

În același timp, flagship-ul companiei, Soul X6 Xtreme a reușit să fie primul telefon din România cu display Full View Amoled, Pop-up camera și AVI, cu notificări vocale inteligente. Asistentul vocal AVI al celor de la Allview s-a clasificat cu o creștere a numărului de utilizatori cu 70% față de anul precedent, mulțumită integrării cu sistemul de notificări vocale inteligente dar și trendului ascendent de utilizare a asistenților vocali.

Allbook Q a reușit de asemenea să fie primul notebook ultra-mobil de pe piața românească, fiind echipat cu procesor Qualcomm Snapdragon și cu o performanță middle-high, alături de sistemul de operare Windows și conexiune Gigabit LTE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *