2015 in review by Twitter and Facebook

Către sfărșit de an mulți oameni și companii trag linie și revăd cam ce s-a întâmplat cu viața lor în ultimele 12 luni. Dacă oamenii obișnuiți țin pentru ei progresul pe care l-au înregistrat, companiile mari, mai ales în online, fac aceste lucruri publice și încearcă să-și prezinte într-un mod cât mai atrăgător lucrurile la care au pus umărul.

Dacă Facebook a făcut un filmuleț în care prezintă subiectele care au beneficiat de cea mai mare atenție din partea utilizatorilor, rivalul Twitter, pe lângă un videoclip cu cele mai populare subiecte, are pe pagina special creată 4 tab-uri diferite: unul pentru cele mai influente postări, voci noi, cele mai re-tweet-uite și cele mai căutate. Aruncați o privire și spuneți-mi ce părere aveți!

Eu aștept cu nerăbdare primele zile din anul următor, când WordPress va face publice, pentru fiecare utilizator în parte, statisticile blogurilor lor însoțite de comparații amuzante. Desigur că acest blog abia va avea o lună vechime, însă eu sunt curios de cum s-au descurcat celelalte două!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *